gerbonis
Labklājības ministrija
Vājredzīgajiem - Lielie burti
  •  
  •  

  •  

 

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākā eksperta (deinstitucionalizācijas jautājumos) amata vietu 
(uz laiku līdz 2021. gada 31.decembrim) (1 vakance)

 

Prasības pretendentiem:

  • akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs. Vēlama augstākā izglītība komunikācijas zinātnēs (pieļaujamas studijas komunikācijas zinātnēs pēdējos kursos);
  • vēlama darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz vienu gadu);
  • vēlama darba pieredze ES fondu vadības jomā (vismaz vienu gadu);
  • vēlama darba pieredze sociālo pakalpojumu politikas plānošanas vai ieviešanas jomā, vai arī komunikācijas jomā (vismaz vienu gadu);
  • vēlamas zināšanas un izpratne par sociālo pakalpojumu politiku un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem;
  • vēlamas zināšanas un izpratne par ES fondu vadību un komunikāciju un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem;
  • vēlamas zināšanas un izpratne par aktuālajiem komunikācijas, tostarp mediju attiecību veidošanas, risinājumiem;
  • angļu valodas zināšanas;
  • datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes.

Galvenie amata pienākumi:

  • izstrādāt un ikgadēji aktualizēt deinstitucionalizācijas komunikācijas stratēģijas īstenošanas pasākumu plānu un koordinēt tā integrēšanu ES fondu komunikācijas stratēģijā;
  • organizēt un koordinēt starpinstitūciju deinstitucionalizācijas komunikācijas vadības grupas darbu;
  • sagatavot un sniegt informāciju dažādiem forumiem, kā arī piedalīties ar deinstitucionalizācijas komunikāciju saistītu ziņojumu sagatavošanā ES fondu uzraudzības komitejai un apakškomitejām, Ministru kabinetam, Saeimas komisijām un apakškomitejām un ES fondu un deinstitucionalizācijas pārvaldībā iesaistītām institūcijām;
  • organizēt un koordinēt ikdienas un krīzes deinstitucionalizācijas komunikāciju, veidot atbildīgās iestādes mediju attiecības;
  • sagatavot ES fondu tehniskās palīdzības finansēto deinstitucionalizācijas komunikācijas pasākumu iepirkuma dokumentāciju (tostarp tehnisko specifikāciju) un piedalīties iepirkuma komisijas darbā (tostarp vērtēt pretendentu piedāvājumus);
  • uzraudzīt un kontrolēt deinstitucionalizācijas komunikācijas īstenošanas progresu, kvalitāti un citu uzņemto līgumsaistību izpildi.

Mēs piedāvājam:

  • radošu un dinamisku darbu atbalstošā un profesionālā kolektīvā;
  • draudzīgu kolektīvu un uz cilvēciskām vērtībām vērstu darba vidi;
  • savu ideju realizēšanas iespēju valsts iestādē;
  • komunikācijas iespējas ar dažādu paaudžu cilvēkiem;
  • atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t. sk. īslaicīgas ministrijas bērnistabas izmantošanas iespējas;
  • mēnešalgu no 1253,- līdz 1647,- EUR;
  • veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem).

Pretendentiem uz vakanto amatu motivēta pieteikuma vēstule, dzīvesgājums (CV) un izglītību apliecinošo dokumentu kopijas jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas Labklājības ministrijas un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā, nosūtot tos pa pastu uz Labklājības ministrijas juridisko adresi Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz elektronisko adresi: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. ar norādi “Labklājības ministrija  Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais eksperts (deinstitucionalizācijas jautājumos)”, tālrunis uzziņām: 67021585.

Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz klātienes interviju, ir pienākums sagatavot praktisko darbu (par darba uzdevumu informācija tiks sniegta individuāli).

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese: Skolas iela 28, Rīga.

 

 

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu –

Bērnu un ģimenes politikas departamenta vecākais referents

(uz noteiktu laiku – 5 mēneši)

 

Galvenie amata pienākumi:

  • realizēt ārvalstu adopcijas procesa tiesisko mehānismu atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam (informācijas sniegšana par adopcijas jautājumiem un norīkojuma par personīgu iepazīšanos ar bērnu sagatavošana, iesniegto adoptētāja dokumentu pārbaude atbilstībai tiesību aktiem, adopcijas atļauju vai atteikumu sagatavošana ārvalstu adopcijai u. c.);
  • datu par adoptētājiem, adoptējamiem bērniem ievadīšana datubāzēs, to  aktualizēšana atbilstoši turpmākajam adopcijas procesam;
  • sniegt konsultācijas par ārvalstu adopciju adoptētājiem, bērnu ārpusģimenes aprūpes iestādēm, bāriņtiesām, ārvalstu kompetentajām iestādēm;
  • sagatavot atbildes uz iesniegtajiem iesniegumiem par adopcijas jautājumiem.

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs;
  • labas zināšanas ārpusģimenes aprūpes un bērnu tiesību aizsardzības jautājumos;
  • spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju;
  • teicamas angļu valodas zināšanas;
  • labas komunikācijas un saskarsmes prasmes;
  • labas datorprasmes un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes.

Mēs piedāvājam:

  • atalgojumu 796,- EUR līdz 1034,- EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei un sociālās garantijas;
  • darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi;
  • radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus;
  • darba vietu Rīgas centrā;
  • atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t.sk. īslaicīgas ministrijas bērnistabas izmantošanas iespējas.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” nosūtot elektroniski uz e-pastu: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. vai pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam - Rīgā, Skolas ielā 28; tālrunis uzziņām: 67021632 un 67021628.