gerbonis
Labklājības ministrija
Vājredzīgajiem - Lielie burti
  •  
  •  
  •  

 

 

  • Vakances

 

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu –

Projekta “Profesionāla sociālā darba attīstība pašvaldībās”

projekta koordinators

 (līdz 2022.gada jūnijam)

 

Galvenie amata pienākumi:

  • noslēgto līgumu (gan pakalpojumu sniedzēju, gan sadarbības partneru) izpildes uzraudzība, t.sk regulāra kvalitātes, laika grafika, budžeta un darba izpildes rezultātu novērtēšana;
  • pilotprojektu īstenošanas uzraudzība, risku izvērtēšana un priekšlikumu sniegšana to ietekmes mazināšanai;
  • saziņa ar pašvaldībām, konsultēšana par projekta ietvaros īstenotajiem pilotprojektiem;
  • informācijas apmaiņas nodrošināšana starp Labklājības ministriju, pakalpojumu sniedzējiem, projektā iesaistītajām pašvaldībām un pilotprojektu dalībniekiem;
  • ar ģimenes asistenta pakalpojuma aprobēšanu saistīto informatīvo materiālu (datu vizualizācija, kopsavilkumi, prezentācijas u.tml.) sagatavošana;
  • pašvaldību iesniegto pārskatu izvērtēšana un lēmumu sagatavošana par kompensācijas apjomu.

Prasības pretendentiem:

  • akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaurs) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • pieredze sociālā darba, sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu politikas veidošanā vai īstenošanā;
  • pieredze darbā, kas saistīts ar vairāku iesaistīto pušu rīcību koordinēšanu;
  • labas komunikācijas prasmes un spēja strādāt komandā;
  • labas angļu un latviešu valodas zināšanas;
  • vēlme izzināt sociālo jomu un nemitīgi pilnveidot zināšanas;
  • precizitāte, prasme plānot un organizēt savu darbu.

Mēs piedāvājam:

  • atalgojumu no 940,- EUR līdz 1287,- EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei un sociālās garantijas;
  • darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi;
  • dinamisku darbu atbalstošā un pozitīvi domājošā kolektīvā;
  • iespēju piedalīties sabiedrībai ļoti nepieciešama pakalpojuma izveides procesā;
  • atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t.sk. īslaicīgas ministrijas bērnistabas izmantošanas iespējas;
  • veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem);
  • darba vietu Rīgas centrā.

 

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz līdz 2020.gada 3.februārim, nosūtot elektroniski uz e-pastu: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. vai pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam - Rīgā, Skolas ielā 28 ar norādi “Projekta koordinators”. Tālrunis uzziņām: 67021592 un 67021628., tālrunis uz

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

 

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Labklājības ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.

 

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu -
Sociālo pakalpojumu departamenta vecākais referents
(uz nenoteiktu laiku)

Labklājības ministrija piedāvā:

  • atbildīgu un interesantu darbu profesionālā un draudzīgā kolektīvā;
  • iespēju dot savu ieguldījumu labklājības nozarē;
  • stabilitāti un savas profesionalitātes attīstīšanu;
  • atalgojumu no 835,- EUR līdz 1190,- EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei;
  • papildus motivācijas instrumentus atbilstoši rezultātiem;
  • atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t. sk. īslaicīgas ministrijas bērnistabas izmantošanas iespējas;
  • veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem);
  • darba vietu Rīgas centrā.

Būtiskākie amata pienākumi:

  • Izstrādāt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektus ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu attīstībai un pilnveidošanai.
  • Novērtēt ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu politikas ieviešanas efektivitāti un kompetences ietvaros  sniegt priekšlikumus pakalpojumu efektivitātes uzlabošanai.
  • Sniegt konsultācijas ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas jautājumos valsts pārvaldes iestādēm un citām valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām organizācijām un citām juridiskām un fiziskām personām, kā arī šo personu apvienībām.
  • Nodrošināt finanšu un rezultatīvo rādītāju analīzi un  plānošanu valsts budžeta apakšprogrammā 05.01.00 “Sociālās rehabilitācijas valsts programma” esošajiem sociālajiem pakalpojumiem un pasākumiem.
  • Nodrošināt ar MK noteikumos noteikto “Valsts atbalsta piešķiršanas kārtība pašvaldībām par sociālo pakalpojumu nodrošināšanu personas dzīvesvietā” (turpmāk – NSK pasākums) saistītos finanšu vadības procesus:
  • veikt NSK pasākuma finanšu uzraudzību, analizēt finanšu informāciju, savlaicīgi identificēt finanšu riskus un sniegt priekšlikumus turpmākām rīcībām efektīvai finanšu pārvaldībai;
  • Sniegt atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem attīstības plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem kompetences   ietvaros;
  • Veikt ministrijas padotībā esošo sociālās aprūpes centru iekšējo normatīvo aktu projektu izvērtēšanu;
  • Sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, sabiedriskajām organizācijām, kā arī ar citām juridiskām un fiziskām personām sociālo pakalpojumu jomas politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē;

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (t.sk. otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, ekonomikā vai finanšu vadībā);
  • darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu vai politikas plānošanas dokumentu izstrādē un analīzē ne mazāk kā 2 gadi pēdējo 5 gadu laikā;
  • pieredze darbā ar valsts budžeta plānošanu un finanšu vadības jautājumiem sociālo pakalpojumu jomā;
  • zināšanas par valsts kopējo sociālās drošības sistēmu t.sk., zināšanas sociālo pakalpojumu attīstības jautājumos;
  • augsta atbildības sajūta un precizitāte, labas analītiskās spējas, spēja argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī labas komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • vēlamas zināšanas un prasmes veikt analītisko darbu, analizēt pakalpojumu finanšu rādītājus;
  • labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas (priekšrocība pretendentiem/-ēm ar labām angļu valodas zināšanām (B2 līmenis);
  • prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku;
  • priekšrocība pretendentiem/ēm ar pieredzi darbā ar valsts budžeta plānošanu un finanšu vadības jautājumiem sociālo pakalpojumu jomā un/vai attīstības plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem sociālo pakalpojumu jomā.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz līdz 2020.gada 31.janvārim, nosūtot elektroniski uz e-pastu: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. vai pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam - Rīgā, Skolas ielā 28 ar norādi  ar norādi “SPD vecakais referents” Tālrunis uzziņām 67021725, 67021628.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz otro kārtu uzaicinātos pretendentus.

 

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Labklājības ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.