Šī gada 7. martā Bērna mājas projekta komanda, sadarbībā ar Latvijas Mākslas akadēmijas maģistratūras programmas Funkcionālā dizaina 1. kursa studentēm, Tīnu Alisi Drupu, Janu Ločmeli un Kristīni Gaili, piedalījās neparastā pasākumā – Bērna mājas pakalpojuma koprades darbnīcā. Labklājības ministrijas un Valsts Bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas sadarbība ar Latvijas Mākslas akadēmijas dizaina nodaļu iesākās šī gada sākumā, kad sarunās ar pasniedzēju Ilzi Kundziņu tika nolemts Pakalpojumu dizaina kursā studentus piesaistīt reāla, šobrīd Latvijā topoša pakalpojuma "Bērna māja" izpētē un dizainā. Koprades darbnīcas dalībnieki tika aicināti iejusties Bērna mājas klientu, sadarbības partneru un darbinieku lomā. Lai arī galvenais pakalpojuma saņēmējs ir bērns, sadarbība Bērna mājā notiks arī profesionāļu un speciālistu starpā, iesaistīti būs arī bērna ģimenes locekļi, kas kopā veidos Bērna mājas pakalpojuma ietvaru.
Pasākums notika vairākās daļās un ietvēra sevī dažādus uzdevumus. Vispirms studentes bija veikušas situācijas izpēti - intervējušas Bērna mājas komandas dalībniekus, sadarbības partnerus un pat Bērna mājas vadītāju kaimiņvalstī Igaunijā. Balstoties uz izpētes laikā iegūto informāciju, bija izstrādāti uzdevumi, kas darbnīcu dalībniekiem deva iespēju domāt gan par pakalpojuma procesu, gan iesaistīto pušu vajadzībām.
Darbnīcas dalībnieku atsauksmes bija ļoti pozitīvas, un dalībnieki norādīja uz ieguvumiem viņu tiešajā darbā. Barnahus projekta vadītāja Ilze Bērziņa no Labklājības ministrijas atzina, ka pasākums viņai bija apliecinājums tam, ka sabiedrība ļoti atbalsta un sagaida Bērna mājas darba uzsākšanu. To pierāda tas, ka ideja tik ātri kļuvusi tuva un saprotama arī dizaina studentēm, kas ar projektu iepriekš nebija pazīstamas. Bērna mājas vadītāja Laura Lediņa atzina, ka darbnīca viņai bija īpaši palīdzoša, domājot par tām sajūtām, ar kurām bērns ierodas Bērna mājā un dodas prom. Savukārt Bērna mājas sociālā darbiniece Aija Medne un administratore Brenda Aleksandrova, kas tikai pavisam nesen uzsākušas darbu Bērna mājā, norādīja, ka darbnīcā piedzīvotais ļāva ieraudzīt un arī izjust Bērna mājas pakalpojuma saturu.
Pasniedzēja Ilze Kundziņa uzsvēra, ka ik gadus Pakalpojuma dizaina kursā ar studentiem cenšas strādāt ar reāliem un topošiem, nevis izdomātiem pakalpojumiem. Darbnīcas dalībnieku atziņa, ka kopīgi paveiktais var būt noderīgs ikdienas darbā, veidojot Bērna mājas pakalpojumu, ir augstākais novērtējums, ko studenti šādā sadarbībā var gūt. Studentes minēja, ka bija gandarījums pieredzēt, ka speciālisti viņu pavadībā ar pakalpojuma dizaina metožu palīdzību ieraudzīja pakalpojumu no jauniem skatu punktiem, kā arī bija prieks novērot dalībnieku atvērtību un atdevi, lai nodrošinātu vispusīgi pārdomātu Bērna mājas darbību.