Labklājības ministrija ESF+ līdzfinansēta projekta “Profesionāla un mūsdienīga sociālā darba attīstība” ietvaros sadarbībā ar nodibinājumu “C Modulis” aicina pieteikties metodikas “Sociālais darbs ģimenēm ar bērniem” mācību programmā.
Mācību programmas mērķis ir attīstīt vienotu sociālā darba praksi Latvijā, izglītojot sociālos darbiniekus, kuri strādā ar ģimenēm un bērniem, uz ģimeni centrēta gadījuma vadīšanas modeļa īstenošanā.
Mācību programmas galvenie uzdevumi:
- veidot vienotu izpratni par gadījuma vadīšanu, klienta lietu kārtošanu un sociālo pakalpojumu;
- stiprināt profesionālo identitāti – specializāciju sociālajā darbā ģimenēm ar bērniem, t.sk., profesionālo robežu apzināšanos, profesionālo intervenci un darba metodes;
- veicināt skaidrus sociālā darba ar gadījumu kvalitātes kritērijus;
- optimizēt darbu ar dokumentāciju, veltot vairāk laika klientam;
- padziļināt profesionālās zināšanas un kompetences, veicināt vienotu profesionālo terminoloģiju;
- veicināt vienotu ētisko un vērtību standartu attīstību darbā ar klientiem;
- uzlabot sadarbību ar citām institūcijām.
Mācību kopējais apjoms ir 144 akadēmiskās stundas, no kurām 96 akadēmiskās stundas ir klātienes mācības un 48 akadēmiskās stundas praktiski patstāvīgi individuāli vai grupas darbi (mājasdarbi).
2024.gadā plānots uzsākt divas mācību grupas: 22.oktobrī un 3.decembrī.
Aicinām sociālos darbiniekus, kuri strādā vai plāno strādāt ar ģimenēm un bērniem, pieteikt savu dalību mācību programmā, aizpildot pieteikuma anketu.
Pieteikuma anketu un detalizētu informāciju par programmas saturu, īstenošanas grafiku un dalības nosacījumiem skatieties pielikumā!
Kontaktpersona papildu informācijai: Kārlis Viša, tālr. +371 29658213, e-pasts: cmodulis@gmail.com
Mācības tiek finansētas no projekta budžeta, tāpēc dalībniekiem tās ir bez maksas. Pēc mācību sekmīgas pabeigšanas sociālie darbinieki saņems mācību programmas īstenotāja nodibinājuma ”C Modulis” izsniegtu apliecību par programmas “Sociālais darbs ģimenēm ar bērniem” apguvi.
Mācību programma tiek īstenota Eiropas Sociālā fonda Plus projekta Nr. 4.3.5.4. “Profesionāla un mūsdienīga sociālā darba attīstība” ietvaros