Pretendentiem jāpiesakās līdz
Bērnu aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Administratīvā departamenta juriskonsulta civildienesta ierēdņa amatu (2 amata vietas Rīgā, uz nenoteiktu laiku).
Amata mērķis: nodrošināt juridiskā atbalsta sniegšanu un juridisko jautājumu risināšanu Bērnu aizsardzības centra (turpmāk – Centrs) funkciju kvalitatīvai izpildei, izstrādāt iekšējās procedūras, kas regulē normatīvo aktu ieviešanu Centra kompetencē esošajos jautājumos.
Galvenie amata pienākumi:
- risināt juridiskus jautājumus un sniegt juridisku atbalstu departamenta kompetencē esošajos jautājumos Centra nodarbinātajiem, lai nodrošinātu ar tiesību aktu normu piemērošanu saistīto jautājumu Centra kompetences ietvaros piemērotu risināšanu;
- izskatīt fizisko un juridisko personu iesniegumus atbilstoši departamenta kompetencei normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
- sagatavot lēmumu projektus par pārsūdzētajiem Centra amatpersonu administratīvajiem aktiem vai faktisko rīcību;
- izstrādāt iekšējās procedūras, kas regulē normatīvo aktu ieviešanu Centra kompetences jautājumos;
- sniegt atzinumus par citu valsts pārvaldes iestāžu sagatavotajiem tiesību aktu projektiem;
- sagatavot Centra līgumus un uzraudzīt to izpildi;
- pēc nepieciešamības veikt Centra pārvaldes lēmumu un iekšējo normatīvo aktu tiesiskuma pārbaudes;
- piedalīties disciplinārlietu procesā;
- sniegt priekšlikumus politikas plānošanas dokumentu pilnveidei;
- nodrošināt Centra sadarbību ar ārējiem vai iekšējiem auditoriem un Valsts Kontroli, veikt to ieteikumu ieviešanas uzraudzību.
- regulāri papildināt zināšanas, pilnveidot prasmes un kompetences, kas nepieciešamas amata pienākumu pildīšanai;
- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, semināros, pārstāvēt Centra un departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs un tiesās;
- atbilstoši amata kompetencei veikt citus uzdevumus pēc departamenta direktora norādījumiem.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs;
- profesionālā pieredze civiltiesību un administratīvo tiesību jomā;
- pieredze juridisko dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā;
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē;
- labas zināšanas administratīvajās un civiltiesībās (t.sk. procesuālajās);
- profesionālās zināšanas un prasmes līgumu gatavošanā;
- profesionālas zināšanas par administratīvo procesu iestādē;
- teicamas iemaņas rakstu darbos, administratīvo aktu, tiesību aktu un citu juridisku dokumentu projektu izstrādē, analīzē, noformēšanā un virzībā;
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šīs jomas reglamentējošiem normatīvajiem aktiem.
- izcilas valsts valodas prasmes (C2);
- vēlamas vienas svešvalodas prasmes;
- teicamas iemaņas darbā ar dokumentu sagatavošanas lietojumprogrammām (MS Office);
- prezentāciju sagatavošanas un prezentēšanas prasmes.
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1949,00 EUR līdz 2052,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atbilstoši Ministru kabineta noteiktajai valsts un pašvaldību institūciju amatu kataloga klasifikācijai un ņemot vērā amatam atbilstošo mēnešalgu grupu, kā arī individuālo kvalifikācijas, kompetenču un darba snieguma līmeni;
- piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- atbildīgu un interesantu darbu;
- profesionālo zināšanu, prasmju un spēju pilnveidi;
- iespēju dot savu ieguldījumu Centra normatīvo aktu pilnveidē;
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā;
- elastīgu darba laiku un iespēju strādāt attālināti;
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule;
- CV;
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (pretendentiem, kuri nav ieguvuši izglītību valsts valodā).
- Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumenti ir jāiesniedz līdz 2024. gada 11. novembrim nosūtot uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv ar norādi “BAC_AD_juriskonsults” Tālr. uzziņām 67021628.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti konkursa otrajai kārtai.
Informējam, ka konkursa otrā un trešā kārta (kāzusa risināšana un darba intervija) tiks organizēta klātienē.
Informējam, ka, lai uzsāktu darbu Bērnu aizsardzības centrā un noformētu tiesiskās attiecības Jums būs nepieciešams elektroniskais paraksts.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Labklājības ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.