Pretendentiem jāpiesakās līdz
Labklājības ministrija
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu –
Eiropas Atbalsta fonda vistrūcīgākajām personām vadošās iestādes vecākais eksperts
(uz noteiktu laiku līdz 2027. gada 31. decembrim)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1 851 EUR līdz 2 305 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atbilstoši Ministru kabineta noteiktajai valsts un pašvaldību institūciju amatu kataloga klasifikācijai un ņemot vērā amatam atbilstošo mēnešalgu grupu, kā arī individuālo kvalifikācijas, kompetenču un darba snieguma līmeni;
- piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- atbildīgu un interesantu darbu profesionālā un draudzīgā kolektīvā;
- profesionālo zināšanu, prasmju un spēju pilnveidi;
- atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t.sk. bērnistabas izmantošanas iespējas, elastīgu darba laiku un iespēju strādāt attālināti;
- darbavietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus.
Būtiskākie amata pienākumi:
- piedalīties Eiropas Sociālā fonda Plus programmas materiālās nenodrošinātības mazināšanai 2021.–2027. gadam (turpmāk – Programma) pārvaldībai nepieciešamo tiesību aktu izstrādē un aktualizācijā;
- piedalīties valsts budžeta apakšprogrammas Programmas pasākumu īstenošanai ilgtermiņa saistību plānošanā, līdzekļu sadalē un papildu finansējuma piesaistē;
- izvērtēt un sniegt atzinumus par Labklājības ministrijas (turpmāk – Ministrija) struktūrvienību un citu institūciju sagatavoto attīstības plānošanas dokumentu, tiesību aktu un metodisko materiālu projektiem;
- piedalīties Programmas vadības un kontroles sistēmas izveidē, nepieciešamo procedūru izstrādē un aktualizācijā;
- piedalīties Programmas krāpšanas apkarošanas pasākumu izstrādē un aktualizācijā;
- sagatavot un iesniegt Eiropas Komisijai (turpmāk – EK) maksājuma pieteikumus;
- īstenot sadarbības iestādei likumā noteikto funkciju pārraudzību;
- sagatavot un iesniegt EK pārvaldības deklarāciju un pārskatus par izdevumiem, kas radušies kārtējā grāmatvedības gadā un kas iesniegti EK līdzekļu atmaksai;
- veikt datu ievadi Programmas informācijas sistēmā un EK elektroniskās datu apmaiņas sistēmā;
- piedalīties atbilstības pārbaudēs atbalstāmo darbību īstenošanas vietās;
- piedalīties Ministrijas vadībai un struktūrvienībām, Ministru kabinetam, Saeimai un citām institūcijām sniedzamās informācijas, pārskatu un informatīvo ziņojumu sagatavošanā amata kompetencē esošajos jautājumos;
- konsultēt un sadarboties ar citām iestādēm ES fondu un citu finanšu instrumentu finanšu vadības jautājumos;
- ziņot par Programmas pārvaldībā, kontrolē vai īstenošanā konstatētajām neatbilstībām un piedalīties Programmas neatbilstības vadības procesa koordinēšanā;
- veikt darbības ar dokumentiem, nodrošinot to identificēšanu, sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu amata kompetences ietvaros.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
- pirmā cikla (vēlams otrā cikla) augstākā izglītība, vēlams sociālajās zinātnēs vai finanšu vadībā;
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē;
- darba pieredze ES finansētu programmu vai projektu vadībā, ieviešanā, uzraudzībā un kontrolē, kā arī vadības un kontroles sistēmu izveidē;
- pieredze finanšu vadībā un vadības grāmatvedībā;
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem;
- zināšanas un izpratne par ES līdzfinansēto programmu vai citu ES finanšu instrumentu vadības un kontroles normatīvo regulējumu;
- zināšanas politikas plānošanā, novērtēšanā un ieviešanā;
- prasmes izstrādāt politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus;
- prasme sagatavot pārskatus, ziņojumus, atzinumus;
- valsts valodā iegūta izglītība vai C līmeņa 1. pakāpei atbilstošas valsts valodas prasmes;
- labas angļu valodas prasmes (vismaz B1 līmenī) – svešvalodas zināšanas nepieciešanas, lai pildītu vecākā eksperta pienākumus un amata aprakstā noteiktās funkcijas attiecībā uz sadarbību ar starptautiskajām organizācijām un ES institūcijām;
- prasme strādāt ar dokumentu sagatavošanas lietojumprogrammām;
- iemaņas prezentāciju sagatavošanā un sniegšanā.
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule, norādot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
- CV;
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (pretendentiem, kuri nav ieguvuši izglītību valsts valodā);
- pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumenti ir jāiesniedz 20 darba dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā, nosūtot uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv ar norādi “EAFVP vecākais eksperts”. Tālr. uzziņām 67021628.
Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti konkursa otrajai kārtai.
Informējam, ka konkursa otrā un trešā kārta (darba intervija un profesionālo zināšanu novērtēšana intervijas laikā) tiks organizēta klātienē, patstāvīgi veicams uzdevums izpildāms tiem pretendentiem, kas tiek aicināti uz konkursa otro un trešo kārtu. Lai apliecinātu savu personību, pirms intervijas būs jāuzrāda personu apliecinošu dokumentu (pasi vai personas apliecību).
Informējam, ka, lai uzsāktu darbu Ministrijā un noformētu tiesiskās attiecības Jums būs nepieciešams elektroniskais paraksts.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Ministrija.
Ar Ministrijas privātuma politiku variet iepazīties interneta vietnē: http://www.lm.gov.lv/lv/par-mums/personas-datu-apstade