Pretendentiem jāpiesakās līdz
Ja arī tavas vērtības ir cilvēks, profesionalitāte, atbildība un sadarbība,
Labklājības ministrija aicina pieteikties konkursā uz vakanto ierēdņa amata vietu –
Eiropas Savienības fondu departamenta vecākais eksperts
(Eiropas Savienības fondu un Atveseļošanas fonda administrēšanas jautājumos)
(uz noteiktu laiku līdz 2026. gada 31. decembrim)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1900 EUR līdz 2031 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atbilstoši Ministru kabineta noteiktajai valsts un pašvaldību institūciju amatu kataloga klasifikācijai un ņemot vērā amatam atbilstošo mēnešalgu grupu, kā arī individuālo profesionālo kvalifikāciju un kompetences;
- piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- atbildīgu un interesantu darbu profesionālā un draudzīgā kolektīvā;
- profesionālo zināšanu, prasmju un spēju pilnveidi;
- atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t.sk. bērnistabas izmantošanas iespējas, elastīgu darba laiku;
- darba vietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus.
Būtiskākie amata pienākumi:
- sagatavot informāciju Eiropas Savienības fondu plānošanas dokumentu sadaļām (to grozījumiem) par pārziņā esošajiem nodarbinātības veicināšanas Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam specifiskajiem atbalsta mērķiem un to pasākumiem Nr. 4.3.3.5. “Ilgāka un labāka darba mūža veicināšana” un 4.3.3.7. “Valsts darba inspekcijas veiktspējas stiprināšana un pakalpojumu modernizēšana” (turpmāk – pārziņā esošie nodarbinātības veicināšanas SAM) un labklājības nozares Atveseļošanas fonda plānam un ar to saistītajiem dokumentiem (to grozījumiem) par pārziņā esošajām investīcijām Nr. 3.1.2.1.i “Publisko pakalpojumu un nodarbinātības pieejamības veicināšanas pasākumi cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem” pirmo kārtu “Valsts un pašvaldību ēku vides pieejamības nodrošināšanas pasākumi” un otro kārtu “Atbalsta pasākumi cilvēkiem ar invaliditāti mājokļu vides pieejamības nodrošināšanai” (turpmāk – pārziņā esošās labklājības nozares investīcijas);
- izstrādāt Ministru kabineta noteikumus (to grozījumus) vai Ministru kabineta informatīvos ziņojumus (informāciju to aktualizēšanai) par pārziņā esošo nodarbinātības veicināšanas SAM un pārziņā esošo labklājības nozares investīciju ieviešanu, tajā skaitā nodrošinot sabiedrības līdzdalību normatīvā regulējuma izstrādes procesā, kā arī organizēt normatīvā regulējuma saskaņošanu un virzību apstiprināšanai Ministru kabinetā;
- izstrādāt iesniegšanai Finanšu ministrijā sākotnējai izvērtēšanai valsts atbalsta programmas, ja pārziņā esošie nodarbinātības veicināšanas SAM un pārziņā esošās labklājības nozares investīcijas ir paredzētas komercdarbības atbalstam;
- izstrādāt pārziņā esošo nodarbinātības veicināšanas SAM un pārziņā esošo labklājības nozares investīciju finansēšanai piemērojamās vienkāršoto izmaksu (netiešo izmaksu nemainīgās likmes, vienas vienības izmaksu standarta likmes un vienreizējo maksājumu) metodikas (to grozījumus) un nodrošināt tajā ietverto datu aktualitāti;
- konsultēt finansējuma saņēmējus un to sadarbības partnerus (ja attiecināms) par pārziņā esošo nodarbinātības veicināšanas SAM un pārziņā esošo labklājības nozares investīciju ieviešanas nosacījumu piemērošanas jautājumiem;
- izvērtēt pārziņā esošo nodarbinātības veicināšanas SAM un pārziņā esošo labklājības nozares investīciju projektu grozījumus un sagatavot atzinumus;
- veikt pārziņā esošo nodarbinātības veicināšanas SAM un pārziņā esošo labklājības nozares investīciju ieviešanas uzraudzību, tostarp analizēt pārziņā esošo nodarbinātības veicināšanas SAM un pārziņā esošo labklājības nozares investīciju projektu īstenošanas progresu un uzraudzības rādītāju vai mērķu, atskaites punktu un rādītāju izpildi un sniegt priekšlikumus pārziņā esošo nodarbinātības veicināšanas SAM un labklājības nozares investīciju ieviešanas pilnveidošanai;
- organizēt pārziņā esošo nodarbinātības veicināšanas SAM un pārziņā esošo labklājības nozares investīciju pārraudzības sanāksmes un veikt šo sanāksmju sekretāra funkcijas;
- piedalīties pārziņā esošo nodarbinātības veicināšanas SAM un pārziņā esošo labklājības nozares investīciju projektu pārbaudēs projektu īstenošanas vietās;
- sniegt datus komercdarbības atbalsta informācijas sistēmām, ja pārziņā esošie nodarbinātības veicināšanas SAM un pārziņā esošās labklājības nozares investīcijas ir paredzētas komercdarbības atbalstam;
- īstenot amata kompetencē esošo procesu risku pārvaldību un ziņot par konstatētajām neatbilstībām atbilstoši tiesību aktos noteiktajam.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
- pirmā cikla augstākā izglītība (bakalaura diploms, profesionālā bakalaura diploms, profesionālās augstākās izglītības diploms vai augstākās profesionālās kvalifikācijas diploms), vēlams sociālo zinātņu vadībzinātnes vai ekonomikas nozarē;
- darba pieredze valsts pārvaldē;
- darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā;
- vēlama darba pieredze Eiropas Savienības (turpmāk – ES) fondu vadības jomā vismaz vienu gadu;
- vēlama pieredze vadošā amatā;
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem;
- zināšanas un izpratne par ES fondu vadību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem;
- zināšanas par projektu vadības (plānošanas, īstenošanas un uzraudzības) procesiem;
- zināšanas par ES fondu vadību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem;
- labas ētiskuma, radošas domāšanas un novatorisma, plānošanas un organizēšanas un komunikācijas kompetences;
- valsts valodā iegūta izglītība vai C līmeņa 1. pakāpei atbilstošas valodas prasmes;
- labas angļu valodas zināšanas (B1 līmenis) (priekšrocība pretendentiem/-ēm ar B2 līmeņa angļu valodas zināšanām;
- prasme strādāt ar dokumentu sagatavošanas lietojumprogrammām (priekšrocība pretendentiem ar pieredzi darbā ar KPVIS).
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule, norādot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
- CV;
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (pretendentiem, kuri nav ieguvuši izglītību valsts valodā).
- pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumenti ir jāiesniedz līdz 2025. gada 3. martam nosūtot uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv ar norādi “ESFD AF vecākais eksperts”. Tālr. uzziņām 20680986.
Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti konkursa otrajai kārtai.
Informējam, ka konkursa otrā (intervija) un trešā kārta (profesionālo zināšanu pārbaude) tiks organizētas attālinātā režīmā.
Informējam, ka, lai uzsāktu darbu Labklājības ministrijā un noformētu tiesiskās attiecības, Jums būs nepieciešams elektroniskais paraksts.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Labklājības ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.
Ar Labklājības ministrijas privātuma politiku variet iepazīties interneta vietnē: http://www.lm.gov.lv/lv/par-mums/personas-datu-apstade