Mēnešalga:
1900 līdz 2031 EUR
Valsts pārvalde
Atrašanās vieta:
Skolas iela 28, Rīga

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Ja arī Tavas vērtības ir cilvēks, profesionalitāte, atbildība un sadarbība,

Labklājības ministrija aicina pieteikties konkursā uz Darba tirgus politikas departamenta projekta “Atbalsts sociālajai uzņēmējdarbībai”
vecākā eksperta ierēdņa amata vietu (2 amata vietas uz noteiktu laiku līdz 2 gadiem)


Mēs piedāvājam:
-    mēnešalgu no 1900 EUR līdz 2031 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atbilstoši Ministru kabineta noteiktajai valsts un pašvaldību institūciju amatu kataloga klasifikācijai un ņemot vērā amatam atbilstošo mēnešalgu grupu, kā arī individuālo profesionālo kvalifikāciju un kompetences;
-    piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
-    atbildīgu un interesantu darbu;
-    profesionālo zināšanu, prasmju un spēju pilnveidi;
-    atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t.sk. bērnistabas izmantošanas iespējas un elastīgu darba laiku;
-    veselības apdrošināšanas polisi pēc 3 nostrādātiem mēnešiem;
-    darbavietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus.

Galvenie amata pienākumi:
-    izstrādāt priekšlikumus un tiesību aktu projektus sociālās uzņēmējdarbības jomā;
-    sagatavot statistisko un analītisko informāciju par sociālo uzņēmumu darbību un sociālās atstumtības riskam pakļauto personu iesaisti;
-    izstrādāt metodiskos ieteikumus Sociālā uzņēmuma likumā minēto darbības pārskata veidlapu sagatavošanai un ieteikumus sociālā uzņēmuma statusa iegūšanai nepieciešamo dokumentu izstrādei;
-    sniegt priekšlikumus Sociālo uzņēmumu reģistra satura pilnveidošanai, piedalīties un sniegt atbalstu datu un informācijas uzkrāšanā par Projekta dalībnieku darbības ekonomiskajiem, finanšu un statistikas rādītājiem;
-    izvērtēt un analizēt sociālā uzņēmuma statusa pretendentu iesniegumus, sociālo uzņēmumu iesniegtos pārskatus, sociālo uzņēmumu biznesa plānus, informāciju un datus atbilstoši izstrādātai metodikai, kā arī statūtos noteiktā mērķa sasniegšanai;
-    sagatavot lēmumus par sociālā uzņēmuma statusa piešķiršanu, uzņēmuma darbības atbilstību sociālā uzņēmuma statusam un biznesa plānu sociālo ietekmi un atbilstību atbalsta nosacījumiem;
-    sniegt konsultatīvu atbalstu un nodrošināt komunikāciju ar sadarbības partneri un sociālajiem uzņēmumiem jautājumos par kontroles, uzraudzības un novērtēšanas kārtību, kā arī jautājumos par sociāliem uzņēmumiem noteikto kritēriju izpildi.
-    veikt pārbaudes biznesa projekta īstenošanas vietās sociālajos uzņēmumos;
-    izskatīt sociālo uzņēmumu iesniegumus valsts atbalsta saņemšanai, pārbaudīt to atbilstību Projekta prasībām un de minimis noteikumiem un sagatavot lēmumu projektus par atbalsta piešķiršanu;
-    pārstāvēt Latviju ES līmeņa darba grupās par aktīvās darba tirgus politikas jautājumiem.

Prasības pretendentiem:
-    atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
-    augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai tiesību zinātnēs (priekšroka pretendentiem ar maģistra grādu);
-    vēlama vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē (priekšroka pretendentiem, kuriem pieredze darbā Eiropas Sociālo Fondu projektos);
-    pieredze analītisko ziņojumu vai pārskatu sagatavošanā vai normatīvo aktu izstrādāšanā;
-    prasme noteikt prioritātes, plānot un kontrolēt savu darbu īsā un ilgstošā laikposmā;
-    labas lietišķās komunikācijas un sadarbības prasmes, atsaucība;
-    iemaņas prezentāciju sagatavošanā un sniegšanā;
-    valsts valodas prasmes (C līmenī);
-    labas angļu valodas prasmes (vismaz B1 līmenī), arī pārskatu un prezentāciju sagatavošanā;
-    prasme strādāt ar dokumentu sagatavošanas lietojumprogrammām.

Iesniedzamie dokumenti:
-    CV;
-    motivēta pieteikuma vēstule, norādot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
-    izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
-    valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (pretendentiem, kuri nav ieguvuši izglītību valsts valodā);
-    pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumenti jāiesniedz 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā, nosūtot uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv ar norādi “ASU_vecakais_eksperts”. Tālr. uzziņām 20680988.

Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti konkursa otrajai kārtai.

Informējam, ka konkursa otrā un trešā kārta (profesionālo zināšanu pārbaudes darbs un darba intervija) tiks organizētas klātienē. Lai apliecinātu savu personību, pirms zināšanu pārbaudes un intervijas būs jāuzrāda personu apliecinošu dokumentu (pasi vai personas apliecību).

Informējam, ka, lai uzsāktu darbu Labklājības ministrijā un noformētu tiesiskās attiecības, Jums būs nepieciešams elektroniskais paraksts.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Labklājības ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.

Ar Labklājības ministrijas privātuma politiku variet iepazīties interneta vietnē: http://www.lm.gov.lv/lv/par-mums/personas-datu-apstade


Pretendentiem jāpiesakās līdz