Pretendentiem jāpiesakās līdz
Ja arī tavas vērtības ir cilvēks, profesionalitāte, atbildība un sadarbība, Labklājības ministrija aicina pieteikties konkursā uz vakanto ierēdņa amata vietu –
Eiropas Savienības fondu departamenta vecākais eksperts
(Eiropas Savienības fondu administrēšanas jautājumos)
(uz nenoteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1900 EUR līdz 2031 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atbilstoši Ministru kabineta noteiktajai valsts un pašvaldību institūciju amatu kataloga klasifikācijai un ņemot vērā amatam atbilstošo mēnešalgu grupu, kā arī individuālo profesionālo kvalifikāciju un kompetences;
- piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- atbildīgu un interesantu darbu profesionālā un draudzīgā kolektīvā;
- profesionālo zināšanu, prasmju un spēju pilnveidi;
- atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t.sk. bērnistabas izmantošanas iespējas, elastīgu darba laiku un iespēju strādāt attālināti;
- darbavietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus.
Būtiskākie amata pienākumi:
- sagatavot informāciju Eiropas Savienības fondu plānošanas dokumentu sadaļām (to grozījumiem) par pārziņā esošo sociālās iekļaušanas Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam specifiskajiem atbalsta mērķiem un to pasākumiem Nr. 4.3.4.1. “Vienlīdzīgu iespēju un nediskriminācijas veicināšana”, 4.3.4.2. “Atbalsta pasākumi diskriminācijas riskam pakļautajām personām vienlīdzīgu iespēju un tiesību realizēšanai dažādās dzīves jomās”, 4.3.4.3. “Pasākumi ģimenes un darba dzīves saskaņošanai” un 4.3.6.3. “Atbalsts bērniem ar smagu diagnozi vai funkcionāliem traucējumiem, iespējamu vai esošu invaliditāti un viņu ģimenes locekļiem” (turpmāk – pārziņā esošie sociālās iekļaušanas SAM);
- izstrādāt Ministru kabineta noteikumus (to grozījumus) par pārziņā esošiem sociālās iekļaušanas SAM, tajā skaitā nodrošinot sabiedrības līdzdalību normatīvā regulējuma izstrādes procesā, kā arī organizēt normatīvā regulējuma saskaņošanu un virzību apstiprināšanai Ministru kabinetā;
- izstrādāt iesniegšanai Finanšu ministrijā sākotnējai izvērtēšanai valsts atbalsta programmas, ja pārziņā esošie sociālās iekļaušanas SAM ir paredzēti komercdarbības atbalstam;
- izstrādāt pārziņā esošo sociālās iekļaušanas SAM finansēšanai piemērojamās vienkāršoto izmaksu (netiešo izmaksu nemainīgās likmes, vienas vienības izmaksu standarta likmes un vienreizējo maksājumu) metodikas (to grozījumus) un nodrošināt tajā ietverto datu aktualitāti;
- izstrādāt pārziņā esošo sociālās iekļaušanas SAM projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriju kopas un to piemērošanas metodikas;
- sagatavot atbildīgās iestādes atzinumu par pārziņā esošo sociālās iekļaušanas SAM projektu iesniegumu atlases nolikumu projektiem;
- pildīt atbildīgās iestādes vērtēšanas komisijas pārstāvja pienākumus pārziņā esošo sociālās iekļaušanas SAM projektu iesniegumu atlases procesos un vērtēt projektu iesniegumus;
- konsultēt finansējuma saņēmējus un to sadarbības partnerus (ja attiecināms) par pārziņā esošo sociālās iekļaušanas SAM ieviešanas nosacījumu piemērošanas jautājumiem;
- izvērtēt pārziņā esošo sociālās iekļaušanas SAM ierobežotas projektu iesniegumu atlases projektu grozījumus un sagatavot atbildīgās iestādes atzinumus;
- veikt pārziņā esošo sociālās iekļaušanas SAM ieviešanas uzraudzību, tostarp analizēt pārziņā esošo sociālās iekļaušanas SAM projektu īstenošanas progresu un uzraudzības rādītāju izpildi un sniegt priekšlikumus pārziņā esošo sociālās iekļaušanas SAM ieviešanas pilnveidošanai;
- organizēt pārziņā esošo sociālās iekļaušanas SAM pārraudzības sanāksmes un veikt šo sanāksmju sekretāra funkcijas;
- piedalīties pārziņā esošo sociālās iekļaušanas SAM projektu pārbaudēs projektu īstenošanas vietās un konsultatīvajās vizītēs;
- sniegt datus komercdarbības atbalsta informācijas sistēmām, ja pārziņā esošie sociālās iekļaušanas SAM ir paredzēti komercdarbības atbalstam;
- īstenot amata kompetencē esošo procesu risku pārvaldību un ziņot par konstatētajām neatbilstībām atbilstoši tiesību aktos noteiktajam.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
- pirmā cikla augstākā izglītība (bakalaura diploms, profesionālā bakalaura diploms, profesionālās augstākās izglītības diploms vai augstākās profesionālās kvalifikācijas diploms), vēlams vadībā un administrēšanā vai politikas zinātnē;
- darba pieredze valsts pārvaldē;
- darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā;
- vēlama darba pieredze Eiropas Savienības (turpmāk – ES) fondu vadības jomā vismaz vienu gadu;
- vēlama pieredze vadošā amatā;
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem;
- zināšanas un izpratne par ES fondu vadību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem;
- zināšanas par projektu vadības (plānošanas, īstenošanas un uzraudzības) procesiem;
- zināšanas par ES fondu vadību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem;
- labas ētiskuma, radošas domāšanas un novatorisma, plānošanas un organizēšanas un komunikācijas kompetences;
- valsts valodā iegūta izglītība vai C līmeņa 1. pakāpei atbilstošas valodas prasmes;
- labas angļu valodas zināšanas (B1 līmenis) (priekšrocība pretendentiem/-ēm ar B2 līmeņa angļu valodas zināšanām;
- prasme strādāt ar dokumentu sagatavošanas lietojumprogrammām (priekšrocība pretendentiem/-ēm ar pieredzi darbā ar KPVIS).
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule;
- CV;
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (pretendentiem, kuri nav ieguvuši izglītību valsts valodā).
- pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumenti ir jāiesniedz līdz 2025. gada 15. aprīlim nosūtot uz e-pastu nosūtot uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv ar norādi “ESFD vecākais eksperts MMF ADM”. Tālr. uzziņām: 20680986.
Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri būs iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti konkursa otrajai kārtai.
Informējam, ka konkursa otrā un trešā kārta (darba intervija un praktisko zināšanu pārbaude) tiks organizētas attālinātā režīmā.
Informējam, ka, lai uzsāktu darbu Labklājības ministrijā un noformētu tiesiskās attiecības, Jums būs nepieciešams elektroniskais paraksts.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Labklājības ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.
Ar Labklājības ministrijas privātuma politiku variet iepazīties interneta vietnē: http://www.lm.gov.lv/lv/par-mums/personas-datu-apstade.