ansamblis_ASU

Komunikācijas vadlīnijas

Vadlīnijas izstrādātas, lai palīdzētu sociālās uzņēmējdarbības finansējuma saņēmējiem nodrošināt projekta publicitāti. Vadlīnijās skaidrotas un aprakstītas ārējos normatīvajos aktos noteiktās obligātās un rekomendētās sociālās uzņēmējdarbības projektu publicitātes prasības, noteiktās vizuālās informācijas un tās elementu lietošana.

ES fondu 2021.–2027. gada plānošanas perioda komunikācijas un dizaina vadlīnijas

Logo

Vienotais ES plakātu un informācijas stendu ģenerators

Publicitātes prasības grantu saņēmējiem

  1. Granta saņēmējiem savās oficiālajās tīmekļa vietnēs, ja šādas vietnes ir, un sociālo mediju vietnēs jāpublicē īss un ar atbalsta apjomu samērīgs apraksts par biznesa projektu, tostarp tā mērķiem un rezultātiem, un jāuzsver no ES saņemtais finansiālais atbalsts.
  2. Granta saņēmējs biznesa projekta īstenošanas laikā sabiedrībai skaidri redzamā vietā uzstāda vismaz vienu plakātu, kura minimālais izmērs ir A3, vai līdzvērtīgu elektronisku displeju, kurā izklāstīta informācija par darbību un uzsvērts no ES saņemtais atbalsts.
  3. Ja grants piešķirts ilgtermiņa materiālajiem ieguldījumiem (tiklīdz sākas darbību faktiskā īstenošana vai tiklīdz tiek uzstādīts iegādātais aprīkojums ) un biznesa projekta kopējās izmaksas pārsniedz 100 000 EUR – uzstāda sabiedrībai skaidri redzamas ilgtspējīgas plāksnes vai informācijas stendus.
  4. Vairākiem projektiem vienā vietā ir atļauts viens informācijas stends un/vai plāksne.

Redzamības prasības izveidošanas rīki:

  • Tiešsaistes ģeneratorā, veicot vienkāršas darbības, var izveidot drukāšanai gatavus PDF failus informācijas stendiem, plāksnēm un plakātiem.
  • Tīmekļa vietnē www.esfondi.lv var lejupielādēt ES emblēmu ar paziņojumu par Eiropas savienības līdzfinansējumu (standarta tekstu, ka projektu līdzfinansē Eiropas Savienība) un Nacionālā attīstības plāna (NAP) logo, ko izmantot jebkurā saziņas materiālā, uz drukājamām uzlīmēm un pielāgojamajās veidnēs, kas paredzētas informācijas stendiem, plāksnēm un plakātiem. Papildu laukos logotipiem aicinām pievienot LM un Altum logo.

LM sagatavotais plāksnes paraugs ir ŠEIT

Komunikācija sociālajos tīklos

Kad finansējuma saņēmējs publicē ierakstus par projektu savos sociālo tīklu kanālos, šajos ierakstos ieteicams pieminēt ES atbalstu, vizuāli izmantojot zīmola elementus un/vai informējot par atbalstu tekstā. Finansējuma saņēmējs dažādos ierakstos var mainīt šīs metodes. Ziņas tekstos aicinām lietot mirkļbirku #ESfondi un atsauci uz projektu #SociālāUzņēmējdarbība.