ansamblis_ASU

Komunikācijas vadlīnijas

Vadlīnijas izstrādātas, lai palīdzētu sociālās uzņēmējdarbības finansējuma saņēmējiem nodrošināt projekta publicitāti. Vadlīnijās skaidrotas un aprakstītas ārējos normatīvajos aktos noteiktās obligātās un rekomendētās sociālās uzņēmējdarbības projektu publicitātes prasības, noteiktās vizuālās informācijas un tās elementu lietošana.

ES fondu 2021.–2027. gada plānošanas perioda komunikācijas un dizaina vadlīnijas

Publicitātes prasības grantu saņēmējiem

  1. Granta saņēmējiem savās oficiālajās tīmekļa vietnēs, ja šādas vietnes ir, un sociālo mediju vietnēs jāpublicē īss un ar atbalsta apjomu samērīgs apraksts par biznesa projektu, tostarp tā mērķiem un rezultātiem, un jāuzsver no ES saņemtais finansiālais atbalsts.
  2. Granta saņēmējs biznesa projekta īstenošanas laikā sabiedrībai skaidri redzamā vietā uzstāda vismaz vienu plakātu, kura minimālais izmērs ir A3, vai līdzvērtīgu elektronisku displeju, kurā izklāstīta informācija par darbību un uzsvērts no ES saņemtais atbalsts.
  3. Ja grants piešķirts ilgtermiņa materiālajiem ieguldījumiem (tiklīdz sākas darbību faktiskā īstenošana vai tiklīdz tiek uzstādīts iegādātais aprīkojums ) un biznesa projekta kopējās izmaksas pārsniedz 100 000 EUR – uzstāda sabiedrībai skaidri redzamas ilgtspējīgas plāksnes vai informācijas stendus.
  4. Vairākiem projektiem vienā vietā ir atļauts viens informācijas stends un/vai plāksne.

Fiziskie vizuālie elementi

Regula nenosaka konkrētus izmērus fiziskajiem vizuālajiem elementiem, to izmērus var pielāgot pēc nepieciešamības (saglabājot principu, ka stendi ir liela izmēra vizuālie elementi, savukārt ilgtspējīgās plāksnes vai plakāti mazāka izmēra). Eiropas Komisijas izveidotajā tiešsaistes ģeneratorā ir doti 3 izmēri katram no šiem elementiem – droši var izmantot tos, vai arī izmēru pielāgot savām nepieciešamībām.

Ilgtspējīgās plāksnes materiālam ir jābūt izturīgam – piemēram metāls, organiskais stikls u.c. izturīgi materiāli. Iesakām izvēlēties tādu plāksnes materiālu, kas iekļaujas jūsu iestādes vizuālajā identitātē (iespējams jau cita veida informācija izvietota uz šādiem materiāliem).

Visos fiziskajos vizuālos elementos teksta zonā vai nosaukumā jābūt teikumam “ATBALSTS SOCIĀLAJAI UZŅĒMĒJDARBĪBAI”.

  • Vēršam uzmanību tehniskām prasībām! Veidojot publicitātes plakātu, plāksni vai stendu Tiešsaistes ģeneratorā, jānomaina valoda pie logo, lai tas tiktu parādīts latviešu valodā. Jālieto logo ar atsauci - "Līdzfinansē Eiropas Savienība" un Nacionālā attīstības plāna (NAP) logo, kas paredzētas informācijas stendiem, plāksnēm un plakātiem. Papildu laukos logotipiem aicinām pievienot LM un Altum logo.

Logo

Vienotais ES plakātu un informācijas stendu ģenerators

LM sagatavotais plāksnes paraugs ir ŠEIT

LM sagatavotie publicitātes plāksnes paraugi ar atsauci uz projektu ir ŠEIT

Komunikācija sociālajos tīklos

Kad finansējuma saņēmējs publicē ierakstus par projektu savos sociālo tīklu kanālos, šajos ierakstos ieteicams pieminēt ES atbalstu, vizuāli izmantojot zīmola elementus un/vai informējot par atbalstu tekstā. Finansējuma saņēmējs dažādos ierakstos var mainīt šīs metodes. Ziņas tekstos aicinām lietot mirkļbirku #ESfondi un atsauci uz projektu #SociālāUzņēmējdarbība.