Pretendentiem jāpiesakās līdz
Ja arī Tavas vērtības ir cilvēks, profesionalitāte, atbildība un sadarbība,
Labklājības ministrija aicina pieteikties konkursā uz vakanto amata vietu –
Grāmatvedības departamentā Projekta vadošais grāmatvedības speciālists
uz noteiktu laiku (līdz 31.12.2029.)
Amata mērķis: nodrošināt pilnu grāmatvedības uzskaiti atbilstoši saistošo normatīvo aktu prasībām
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Projekta tiešo un netiešo, attiecināmo un neattiecināmo izmaksu uzskaiti;
- nodrošināt Projekta finanšu līdzekļu izlietošanu atbilstoši finansēšanas plānam, tāmei un budžeta izdevumu ekonomiskai klasifikācijai;
- Projekta ietvaros apstiprināto izdevumu apmaksai sagatavot maksājuma uzdevumus piegādātājiem ievērojot Ministrijā noteikto grāmatvedības uzskaites kārtību, un veikt Projekta izdevumu apmaksu;
- nodrošināt Projekta norēķinu ar pircējiem un piegādātājiem analītisko uzskaiti un ne retāk kā reizi gadā veikt norēķinu ar pircējiem un piegādātājiem salīdzināšanu;
- kārtot Projekta norēķinu ar avansieriem par saimnieciskajiem un komandējuma izdevumiem;
- veikt Projekta personāla darba algu, atvaļinājumu, darba nespēju, pabalstu un citu izmaksu aprēķināšanu;
- veikt atalgojuma aprēķinu fiziskajām personām, kuras ir/nav reģistrējušās kā pašnodarbinātās personas un ar kurām Projektam ir stājusies līgumattiecībās par konkrēta darba vai pakalpojuma izpildi uz uzņēmuma līguma vai darba līguma par konkrēta darba izpildi;
- nodrošināt Projekta kustamās mantas un krājumu uzskaiti;
- piedalīties Projekta atskaišu, finanšu pieprasījumu sagatavošanā amata kompetences ietvaros.
- sagatavot informāciju maksājumu pieprasījumiem par Projekta ietvaros veiktajiem attiecināmajiem izdevumiem un savlaicīgi, atbilstoši maksājumu pieprasījumu iesniegšanas grafikam ievadīt to Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmā (KPVIS);
- amata kompetences ietvaros sniegt Sadarbības iestādei izdevumu pamatojošos dokumentus un skaidrojumus par maksājuma pieprasījumā iekļautajiem maksājumiem, pievienojot informāciju KPVIS;
- nodrošināt Projekta dokumentu savlaicīgu un pareizu noformēšanu un veicamo finanšu operāciju likumību;
- konsultēt Projekta vadības grupu un sadarbības partnerus par grāmatvedības un uzskaites jautājumiem.
Prasības pretendentiem:
- pirmā cikla augstākā izglītība, grāmatvedības vai finanšu jomā;
- darba pieredze grāmatvedībā vismaz trīs gadi;
- pieredze Eiropas Savienības fondu finansētu vai citu finanšu instrumentu finansētu projektu grāmatvedības uzskaitē;
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem;
- zināšanas par grāmatvedības uzskaiti;
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju;
- labas prasmes strādāt resursu vadības sistēmā HORIZON;
- valsts valodā iegūta izglītība vai C līmeņa 1. pakāpei atbilstošas valsts valodas prasmes;
- prasme strādāt ar dokumentu sagatavošanas lietojumprogrammām.
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1129 EUR līdz 1796 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atbilstoši Ministru kabineta noteiktajai valsts un pašvaldību institūciju amatu kataloga klasifikācijai un ņemot vērā amatam atbilstošo mēnešalgu grupu, kā arī individuālo profesionālo kvalifikāciju un kompetences;
- piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- dinamisku, atbildīgu un interesantu darbu atbalstošā un pozitīvi domājošā kolektīvā;
- profesionālo zināšanu, prasmju un spēju pilnveidi;
- atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t.sk. bērnistabas izmantošanas iespējas;
- elastīgu darba laiku un iespēju strādāt attālināti;
- darbavietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus.
Iesniedzamie dokumenti:
- CV;
- motivēta pieteikuma vēstule,
- valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (pretendentiem, kuri nav ieguvuši izglītību valsts valodā);
- augstākās izglītības apliecinošu dokumenta kopiju, pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumenti ir jāiesniedz līdz 2025. gada 2. janvārim, nosūtot uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv ar norādi “GD_projekta_VGS”. Tālr. uzziņām 67021628.
Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti konkursa otrajai kārtai.
Informējam, ka, lai uzsāktu darbu Labklājības ministrijā un noformētu tiesiskās attiecības, Jums būs nepieciešams elektroniskais paraksts. Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Labklājības ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.
Ar Labklājības ministrijas privātuma politiku variet iepazīties interneta vietnē: http://www.lm.gov.lv/lv/par-mums/personas-datu-apstade